
Βασική καμπίνα με 12 εσωτερικά (8 ψηφιακα + 4 αναλογικά)
4 Κανάλια VoiceMail
2 Κανάλια VOIP (για 2 τηλέφωνα τεχνολογίας IP)
2 συγκεκριμένα slots για 2 PSTN ή 1 ISDN ή 1 Primary ISDN
2 ελεύθερα slots (επέκτασης) για ψηφιακές θέσεις ή αναλογικές θεσεις (8 Aναλογικά εσωτερικά ή 2 PSTN ή 4 PSTN)
Voice Record (Επιλεκτική καταγραφή συνομιλιών και αποστολή σε email)
2 UCS (2 Eσωτερικά σε κινητά τηλέφωνα – Application iPECS UCS)
2 άδειες clickcall
32 IPEXT/MEX license by default

Με το iPECS eMG80 μπορείτε να ξεκινήσετε με 8~12 χρήστες και να επεκταθείτε ομαλά σε περισσότερες από 100 θύρες. Χρησιμοποιείται αρχιτεκτονική πολλαπλών μονάδων (KSU) που επιτρέπει 2 τύπους βασικών KSU και έναν τύπο KSU επέκτασης για τη διαμόρφωση ενός δυναμικού συστήματος. Το iPECS eMG80 παρέχει οικονομική επικοινωνία σε μικρές και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις και προσιτή δυνατότητα επέκτασης σε επιχειρήσεις μεσαίου μεγέθους.
To iPecs eMG80 χρησιμοποιεί προηγμένο Web admin HTΜL5, που αποτελεί μια απλή λύση για τη διαμόρφωση και τη συντήρηση. Ο Οδηγός Εγκατάστασης Διαχειριστή δικτύου παρουσιάζει την εγκατάσταση σε μια σειρά απλών βημάτων και κάνει μία βασική παρουσίαση στα Αγγλικά και σε άλλες γλώσσες.
Ενσωματωμένο ΑΑ/Voice Mail
Κεντρικό Voice Mail
Eιδοποίηση μέσω email
ΙΡ ΑTTENDANT
Aυτόματη Διανομή Κλήσης (ACD)
(CAS) Kλήση Attendant
Προσωπικές ομάδες
Εσωτερικό κινητό
Εσωτερικό SIP
Tηλεχειρισμός από κινητό τηλέφωνο
Ανταπόδοση κλήσης μέσω Web
SMDR (Εγγραφή λεπτομερούς μηνύματος σταθμού)
Ανάλυση κίνησης
Δρομολόγηση κλήσης συστήματος
Υποστήριξη πολλαπλών γλωσσών
Οικολογική λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας

iPECS UCS, ένας πρότυπος server ενσωματωμένος στο eMG800. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν βίντεο, IM, Τηλεφωνική συνδιάσκεψη, οπτικό φωνητικό ταχυδρομείο, καθώς και φωνητικές κλήσεις σε μια πλατφόρμα. Ως εξωτερικό διακομιστής, το iPECS UCS Premium προσφέρει ακόμη περισσότερες δυνατότητες συνεργασίας.
Υποστήριξη iPECS UCS χρηστών
Mobile Extension
AΑυτόματη Απάντηση/Φωνητικό ταχυδρομείο(AA/VM)
Ενημέρωση μέσω E-Mail
Κεντρικό Voice Mail
Ενσωματωμένες Δυνατότητες Hotel
Hot desking
Αυτόματη Διανομή Κλήσεων (ACD)
One Number Service
Web Διαχείριση
Διαχείριση πολλαπλών κλήσεων
Κεντρική Διαχείριση Σημείων T-NET
Έκτακτης ανάγκης παρακολούθηση κλήσης και καταγραφή

iPECS UCS, ένας πρότυπος διακομιστής ενσωματωμένος στο iPECS UCP. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιούν βίντεο, IM, Τηλεφωνική συνδιάσκεψη, οπτικό φωνητικό ταχυδρομείο, καθώς και φωνητικές κλήσεις σε μια πλατφόρμα. Ως εξωτερικό διακομιστής, το iPECS UCS Premium προσφέρει ακόμη περισσότερες δυνατότητες συνεργασίας.
Υποστήριξη iPECS UCS χρηστών
Mobile Extension
Auto Attendant/Voice Mail Group
E-Mail Ενημέρωση
Κεντρικό Voice Mail
Ενσωματωμένες Δυνατότητες Hotel
Embedded SIP
Αυτόματη Διανομή Κλήσεων (ACD)
One Number Service
Web Διαχείριση
Web Call Back
Κεντρική Διαχείριση Σημείων T-NET
Γεωγραφική εναλλαγή Συστήματος
ARIA SOHO
To ARIA SOHO έχει σχεδιαστεί από την Ericsson LG για να καλύψει τις ανάγκες επικοινωνίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (SMB). Εξαιρετικά απλό στην εγκατάστασή του, υποστηρίζοντας plug & play και μια πλήρως υβριδική αρχιτεκτονική, το ARIA SOHO προσφέρει στις SMB τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στις επικοινωνίες του.
Κατάλληλα τερματικά :LDP-7208D,LDP-7224D,LDP-7248DSS
Έξυπνο τηλεφωνικό κέντρο με την ευκολία του Plug & Play
To ARIA SOHO αποτελεί ένα τηλεφωνικό κέντρο, το οποίο μπορεί εύκολα ο χρήστης του να το εγκαταστήσει και να το διαχειριστεί. Χάρη στο Plug & Play και μια πλήρη υβριδική αρχιτεκτονική, το ARIA SOHO προσφέρει τη μέγιστη ευελιξία στην επιλογή τερματικών χρηστών, είτε αφορά αναλογικό SLT, είτε Fax, είτε ψηφιακό τηλέφωνο. Και όταν συνδέετε εξωτερικές γραμμές, το ARIA SOHO αναγνωρίζει τα μεταβαλλόμενα σήματα, διαχωρίζοντας αυτόματα το FAX από τη φωνή, διοχετεύοντάς τα αυτόματα στο κατάλληλο τύπο τερματικού.
Στην πραγματικότητα, αυτή η ευκολία μπορεί να καλύψει τις ανάγκες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, όπως και των home users χωρίς να απαιτεί τεχνικές γνώσεις από αυτούς.
Ανέξοδες υπηρεσίες
Παραδοσιακά, μια μικρομεσαία επιχείρηση χρειάζεται να καλύψει τις βασικές ανάγκες επικοινωνίας της, χωρίς να πρέπει να εμβαθύνει σε τεχνολογίες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να αποφεύγεται η αναβάθμιση σε ένα εξυπνότερο τηλεπικοινωνιακό σύστημα, ενώ δημιουργείται και ένα πρόσθετο κόστος που προέρχεται από την ανάγκη επένδυσης στις απαιτούμενες έξτρα υπηρεσίες. Η Ericsson-LG Enterprise με το ARIA SOHO έχει αναπτύξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα, που καλύπτει τις βασικές ανάγκες και παρέχει τις έξτρα υπηρεσίες σε μηδενικό κόστος όπως: Call Processing Tone Detection , SMS / Caller ID Sending / Receiving , DTMF Processing , Fax Tone Detection.
Προσιτή επέκταση x48
Xάρη στη ψηφιακή του αρχιτεκτονική, το ARIA SOHO μπορεί να διευρυνθεί με έως 48 επεκτάσεις, χωρίς να χάσετε την αρχική επένδυση σε αυτό.
Ενισχύοντας τις αναλογικές επεκτάσεις
Καθώς το κόστος μπορεί να αποτελέσει πρωτεύων ζήτημα για τις περισσότερες μικρές επιχειρήσεις, τα SLT τηλέφωνα μπορεί να αποτελέσουν μια καλύτερη λύση έναντι των ψηφιακών τηλεφώνων. Επομένως, τα SLT τηλέφωνα θα πρέπει να υποστηρίζουν μια πληθώρα από λειτουργίες συστήματος για μικρά γραφεία. Το
Ericsson-LG Enterprise Aria SOHO εστιάζει στις αναλογικές επεκτάσεις, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως είναι τα SMS, CID και αρκετές εφαρμογές του PC, παρέχοντας πολυλειτουργικά, οικονομικά και αποτελεσματικά τηλέφωνα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Διαχείριση επικοινωνιακού κόστους
Το ARIA SOHO προσφέρει υπηρεσίες για την παρακολούθηση και τον περιορισμό της εξερχόμενης κίνησης (όπως απαιτείται) για να διαχειριστεί και να ελέγξει το επικοινωνιακό κόστος.
Σοφιστικέ επιλογές service
Aνάλογα με τις απαιτήσεις των χρηστών, το ARIA SOHO μπορεί να προσφέρει πρόσθετες σοφιστικέ επιλογές, οι οποίες προσφέρονται συνήθως σε μεγαλύτερα τηλεφωνικά συστήματα.
• TAPI interface για ενσωμάτωση με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών
• Αttendant. βασισμένο στο PC (ez-Attendant)
• PC phone, βασισμένο στο TAPI (ez-Phone)
• Ενσωματωμένο voice mail / auto attendant
• Modem για συντήρηση εξ αποστάσεως
• LAN interface για σύνδεση σε δίκτυο Ethernet
Πελατοκεντρικό σύστημα
Οι μικρές επιχειρήσεις και οι οικιακοί χρήστες ίσως επιθυμούν να έχουν τον πλήρη έλεγχο στη διαχείριση του συστήματος. Το ARIA SOHO τους προσφέρει μεθόδους hands-on για την υποστήριξη και λειτουργία του, όπως είναι το λογισμικό PC-Admin (On-line / Off-line) και το Speed Editor για την ενημέρωση της βάσης δεδομένων χρηστών
Τηλεφωνικά Κέντρα
Συσκευές